יזן פלאח - איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח.

הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. הוא נרצח על ידי קיצונים . הלוויתו של יזן פלאח שנהרג בפיגוע הירי בחדרה. דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו: אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה.

אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). bnei-sakhnin | מנ×
bnei-sakhnin | מנ×"לת ×"לי×'ות לכ×"ור×'ל from static.football.co.il
בלם מכבי חיפה וסכנין לשעבר שאיבד את בן דודו, יזן פלאח, בפיגוע בחדרה העלה סטורי קשה באינסטגרם: הוא נרצח על ידי קיצונים . אני רוצה את הבת שלי, . דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו: מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. הלוויתו של יזן פלאח שנהרג בפיגוע הירי בחדרה.

יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו.

משפחתו של יזן צפתה בשידורים מזירת הפיגוע כשלפתע אביו התקשר להתריע שבנו נמצא בחדרה ולא עונה לטלפונים. הוא נרצח על ידי קיצונים . בלם מכבי חיפה וסכנין לשעבר שאיבד את בן דודו, יזן פלאח, בפיגוע בחדרה העלה סטורי קשה באינסטגרם: סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס . מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). אני רוצה את הבת שלי, . יזן סיכן את חייו מדי יום. אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. אחיין יקר, קשה לי עם לכתך. איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר . דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו:

יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: יזן סיכן את חייו מדי יום. הוא נרצח על ידי קיצונים . סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר .

אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. bnei-sakhnin | מנ×
bnei-sakhnin | מנ×"לת ×"לי×'ות לכ×"ור×'ל from static.football.co.il
פתאום אף אחד לא מגנה מעשה חסר . מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: בלם מכבי חיפה וסכנין לשעבר שאיבד את בן דודו, יזן פלאח, בפיגוע בחדרה העלה סטורי קשה באינסטגרם: יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. הלוויתו של יזן פלאח שנהרג בפיגוע הירי בחדרה. דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו: אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. משפחתו של יזן צפתה בשידורים מזירת הפיגוע כשלפתע אביו התקשר להתריע שבנו נמצא בחדרה ולא עונה לטלפונים.

בלם מכבי חיפה וסכנין לשעבר שאיבד את בן דודו, יזן פלאח, בפיגוע בחדרה העלה סטורי קשה באינסטגרם:

יזן סיכן את חייו מדי יום. יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). אני רוצה את הבת שלי, . סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס . אחיין יקר, קשה לי עם לכתך. איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר . הוא נרצח על ידי קיצונים .

הלוויתו של יזן פלאח שנהרג בפיגוע הירי בחדרה. אחיין יקר, קשה לי עם לכתך. יזן סיכן את חייו מדי יום. אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון).

הלוויתו של יזן פלאח שנהרג בפיגוע הירי בחדרה. bnei-sakhnin | מנ×
bnei-sakhnin | מנ×"לת ×"לי×'ות לכ×"ור×'ל from static.football.co.il
בלם מכבי חיפה וסכנין לשעבר שאיבד את בן דודו, יזן פלאח, בפיגוע בחדרה העלה סטורי קשה באינסטגרם: יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. פתאום אף אחד לא מגנה מעשה חסר . איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח. אני רוצה את הבת שלי, . משפחתו של יזן צפתה בשידורים מזירת הפיגוע כשלפתע אביו התקשר להתריע שבנו נמצא בחדרה ולא עונה לטלפונים. מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס .

פתאום אף אחד לא מגנה מעשה חסר .

הלוחם שנרצח בפיגוע בחדרה התעקש להיות במשמר הגבול. סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס . משפחתו של יזן צפתה בשידורים מזירת הפיגוע כשלפתע אביו התקשר להתריע שבנו נמצא בחדרה ולא עונה לטלפונים. אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. מנהיג העדה הדרוזית שייח טריף: יזן סיכן את חייו מדי יום. אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. אחיין יקר, קשה לי עם לכתך. אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). דודו של יזן, לואי פלאח, רשם בעמוד הפייסבוק שלו: יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. סלאם, אחותו של יזן פלאח, נכנסה אתמול לבית המשפחה, זמן קצר לאחר הפיגוע בחדרה ועוד לפני שנודע כי אחיה נרצח, וסיפרה כי חברה אמרה לה להתקשר . הלוויתו של יזן פלאח שנהרג בפיגוע הירי בחדרה.

יזן פלאח - איבדנו ביום קשה זה את היקר מכולם, אחייני יזן פלאח.. אלפים הגיעו להלוויות רשט יזן פלאח ורשט שיראל אבוקרט, שנרצחו בפיגוע בחדרה אתמול (ראשון). הוא נרצח על ידי קיצונים . אני רוצה את הבת שלי, . יזן היה לוחם מגב ובן יחיד להוריו. סובביו של פלאח מספרים על נער חייכן וחברותי שלא פספס .

Posting Komentar

0 Komentar